Společnost ETA dnes spouští dlouho připravovanou kampaň s názvem ''Štěně, nebo vysavač?''

Praha, 2. října 2015

Společnost ETA dnes spouští dlouho připravovanou kampaň s názvem "Štěně, nebo vysavač?" na podporu kategorie vysavačů. Loni se věnovala především kuchyňským robotům, pekárnám a dalším pomocníkům při vaření, letos se intenzivně zaměří na domácí úklid.

Zdroj:
http://mam.ihned.cz/c1-64681080-nova-kampan-ety-se-zameri-na-podporu-prodeje-vysavacu
 

Vysavače jsou se značkou ETA neodmyslitelně spojené už od jejího založení v roce 1943. V kategorii sáčkových vysavačů máme v současnosti 13% trhu a naším cílem je dosáhnout 15% podílu,“ vytyčuje cíle kampaně marketingová ředitelka ETA Lenka Kleinová.

Ke zvýšení tržního podílu má Etě pomoci kampaň propojená přímo s prodejci. Nejedná se tedy o klasickou image, ale cílenou podporu prodeje jedné části sortimentu s přesahem do prodejní sítě několika nejvýznamnějších elektro řetězců a eshopů (např. Euronics, alza.cz, Datart). Pro každého z nich jsou vystavěny zvláštní microsite odkazující z hlavní stránky www.stenenebovysavac.cz.

Ústředním motivem hravého spotu jsou štěňata a děti, které mezi sebou soupeří, kdo dřív „vyluxuje“ rozsypané psí granule na podlaze. Autorem námětu kampaně je agentura DigitalBrain. „Nápad na spojení vysavačů se štěňátky přišel po společném brainstormingu, vypadalo to asi takto - Co máš doma úplně nejraději? Co doma nesnášíš? Tak co přirovnat štěně k vysavači? Oba přece luxují. Co mezi nimi udělat souboj? Přidáme k tomu děti a bude to super,” uvedl Michal Kříž, který je v agentuře Digitalbrain project leaderem a dohlíží na správný průběh všech příprav.

Spot sází ve velké míře na viralitu, ale bude také masivně podpořen v online prostředí a to bannery na seznam.cz a  google.cz, PPC na facebooku, brandingem internetových ženských portálů jakou jsou dama.cz, prozeny.cz apod., samozřejmostí je také podpora u  jednotlivých partnerů přímo na jejich homepage. Navíc každý, kdo navštíví stránky stenenebovysavac.cz může zvolit, zda si vybere vysavač nebo dá raději „like“ štěňátkům a tím přispěje na granule pro vybrané psí útulky. Za každý „like“ věnuje ETA psím útulkům 1 korunu na nákup psích granulí.

Řetězec s elektronikou Datart využije stejný spot také v rámci televizní kampaně na Nova Group a pro své slovenské pobočky na Markíza Group. Kampaň poběží také na Slovensku, kde se do ní zapojí již zmiňovaný Datart a hej.sk.