Bootstrap
Dárková karta - dárek na poslední chvíli Zjistit více

Podpora robotických vysavačů ERGO

 


Níže naleznete rady a tipy k vašemu robotickému vysavači:

Obecné požadavky

Spárování vysavače

Rady a tipy, problémy

Ke stažení

 

Obecné požadavky

Aplikace je určena pouze pro mobilní telefony s operačním systémem Android 7.0 a vyšší a IOS 11.0 a vyšší. Lze ji používat i na tabletech, ale není zde zaručena plná kompatibilita. Abyste plně využili všechny funkce aplikace a správně jim porozuměli, prostudujte si nejdříve pečlivě uživatelskou příručku.

 

Požadavky na Wifi síť

  • 2,4 GHz (s dostatečným pokrytím vysávaného prostoru)
  • zabezpečení WPA1 a WPA2 (doporučeno WPA2)
  • vysavač je možné spárovat a v jednom okamžiku používat pouze na jedné Wifi síti (SSID)
  • pokud si nejste jisti, zda váš router splňuje výše uvedené požadavky, kontaktujte svého správce sítě

 

Lze vysavač používat i bez aplikace?

Ano, k vysavači je dodán i klasický dálkový ovladač, kterým lze vysavač ovládat a používat bez využití aplikace a nutnosti zřízení Wifi připojení. Aplikace však rozšiřuje a doplňuje některé funkce vysavače.

 

Spárování vysavače

Pro první spárování robotického vysavače s WIFI sítí se důsledně řiďte instrukcemi a jednotlivými kroky v aplikaci.

 

Základním požadavkem je:

  • aktivní domácí WIFI síť s dostatečně silným signálem;
  • smart zařízení s nainstalovanou aplikací ETA SMART;
  • dostatečně nabitý akumulátor ve vysavači (minimálně na 35 %);
  • zapnout vysavač a spustit aplikaci a dle instrukcí si zřídit uživatelský účet a provést samotné párování.

 

Jak mohu přispět k úspěšnému párování?

  • Používejte pouze smart zařízení s podporovanými verzemi operačních systémů Android a IOS.
  • Používejte kvalitní WIFI router, který bezpečně pokryje vaši domácnost dostatečně silným signálem.
  • V průběhu párování udržujte vaše smart zařízení v blízkosti vysavače (do vzdálenosti cca 2 m).

 

Pokud při párování něco vázne, zaměřte se na následující:

  • ověřte, zda je vysavač v dosahu signálu WIFI;
  • v názvu WIFI sítě (SSID) musí být použity POUZE znaky a-z a 0-9 (diakritiku a znaky jako "_, -, *, @, +, - či "mezera"" nepoužívejte!);
  • v případě, že váš router podporuje duální provoz na dvou frekvencích (2,4 a 5 GHz), doporučujeme síť při párování 5 GHz vypnout (poté ji můžete znovu aktivovat);
  • komunikaci vysavače a telefonu mohou narušovat některé programy (např. VPN, firewall apod.), které používáte na telefonu. Pro proces párování tyto programy vypněte;
  • ověřte, zda je akumulátor ve vysavači alespoň z 35 % nabitý;
  • vyzkoušejte párování s jiným telefonem, tím vyloučíte problém v daném telefonu;
  • vyzkoušejte založení nového účtu, tím vyloučíte problém s chybnou aktivací účtu;
  • ověřte, zda nastavení WIFI sítě a operační systém smart zařízení odpovídá stanoveným požadavkům;
  • ujistěte se, že je při párování váš telefon připojen na stejné WIFI síti, na kterou chcete spárovat samotný vysavač (stejné SSID);
  • pokud je to možné, vyzkoušejte i restart samotného WIFI routeru.

 

Duální Wifi síť:

  • Pokud ve vaší domácnosti máte inteligentní WIFI router, který automaticky přepíná frekvenci sítě mezi 2,4 GHz a 5 GHz ( v rámci jednoho SSID názvu sítě), může docházet k potížím při párování, nebo odpojování od internetu během provozu. Pokud nastávají tyto potíže, doporučujeme přepnout router na vysílání dvou samostatných frekvencí (SSID názvů), jedné na 2,4 GHz, druhé na 5 GHz.

  • Toto nastavení se zpravidla nastavuje v administračním rozhraní WIFI routeru. Pokud toto nedokážete změnit sami, obraťte se na svého správce sítě, nebo IT specialistu.

 

Pro ovládání vysavače více uživateli postupujte následovně:

  • každý uživatel si musí založit vlastní účet v aplikaci ETA SMART;
  • uživatel, který jako první svůj mobil spároval s vysavačem, je správce a má možnost nastavit sdílení vysavače s dalšími uživateli;
  • správce s již spárovaným vysavačem musí postupovat následovně - klikněte v aplikaci na VÍCE (symbol tužky na hlavní obrazovce vpravo nahoře) / SDÍLENÍ ZAŘÍZENÍ / PŘIDAT SDÍLENÍ. Poté vyplňte pole "Země / oblast" a "Číslo účtu".

 

Rady a tipy, problémy

Rady a Tipy

 

Proč vysavač neprovede úklid v naplánovaný čas?

  • Vysavač musí být zapnutý.
  • Úklid v aplikaci musí být zapnutý (aktivovaný).

 

Problémy

Pokud se objeví chybová hláška v aplikaci, zkontrolujte uvedenou část vysavače a vyčistěte ji dle instrukcí v návodu k obsluze.

 

Okruh možných chybových hlášení:

  • VENTILÁTOR (závada sání - je potřeba servisní zásah)
  • KOLEČKA
  • KARTÁČKY
  • PŘEDNÍ NÁRAZNÍK
  • SENZORY
  • ATD.

 

Aplikace se zasekává nebo „zamrzá“.

Proveďte restart aplikace a pokud to nepomůže, tak restartujte i vaše smart zařízení.

 


Aplikace na nic nereaguje, přestože vždy fungovala správně. Jak řešit tento problém?

Situace je pravděpodobně zapříčiněna nějakou změnou, která proběhla ve vašem telefonu (např. instalace dalších aplikací, aktualizace systému apod.) nebo na WIFI síti. Pokud problém nedokážete vyřešit vrácením změn na svém telefonu či WIFI síti, aplikaci ETA SMART odinstalujte a znovu nainstalujte.

 

Pokud selžou všechny postupy a rady výše uvedené a vyloučíte chybu na straně vašeho telefonu a WIFI sítě, kontaktujte nás na emailové adrese vysavace@eta.cz.

 

Ke stažení

Níže jsou k dispozici návody k obsluze ve formátu PDF. Ty jsou k dispozici ke stažení na stránkách www.eta.cz na podstránce konkrétního vysavače.

1) Návod k obsluze ETA22180000 Ergo

2) Uživatelská příručka k aplikaci ETA SMART