Tradiční česká značka kuchyňských a domácích spotřebičů uvádí na český a slovenský trh multifunkční robot ETA Gratus Vital II, rozšířený o unikátní nástavec pro broušení nožů. Pro představení robota značka zvolila formu televizní reklamy s hudebními hity Jiřího Korna a Miroslava Žbirky.
„Tento multifunkční celokovový kuchyňský robot ze série ETA Gratus patří k neoblíbenějším a nejprodávanějším z našich robotů, proto jsme se zaměřili na jeho další vylepšení a rozšíření funkcí. Letošní unikátní světovou novinkou je nástavec, který umožňuje komfortní a bezpečné broušení nožů. Robot se díky brousku stává v kuchyni ještě více potřebným pomocníkem,“ říká Lenka Kleinová, ředitelka marketingu značky ETA a dodává, že příslušenství robota vyvíjejí zkušení konstruktéři v laboratořích v Hlinsku.
ETA prezentaci své značky staví na dlouhé tradici a rodinné identitě, ty promítla do reklamních spotů se sloganem „tady je doma“, a to za doprovodu oblíbených písní. Zatímco v českém televizním spotu zní píseň Yvetta od Jiřího Korna, na Slovensku značka reklamní kampaň spouští vůbec poprvé, patřičně proto vybrala píseň Prvá od Miroslava Žbirky. Televizní kampaň mohou od října do půlky prosince vidět diváci TV Prima a TV Markíza.
Kuchyňský robot ETA Gratus Vital II je v prodejní síti ETA k dostání za necelých 17 tisíc korun. Jeho předchůdce, multifunkční robot ETA Gratus, zvítězil v nezávislé anketě Produkt roku 2018 pořádané cenovým srovnávačem Heureka a stále si drží své prvenství v žebříčku nejprodávanějších produktů této kategorie. S kuchyňskými roboty je ETA na českém trhu prodejní jedničkou již řadu let a letos již počtvrté obhajuje titul Nejdůvěryhodnější značka pro své zákazníky. V Česku i na Slovensku má značka ETA více než 75tiletou historii.
Kontakt: Kateřina Kaňová / kanovak@eta.cz / + 420 770 190 995