Zcela jistě všichni znáte reklamu na kuchyňský robot ETA Gratus a domácí pekárnu ETA Delicca II. Víte, co tyto dva reklamní spoty spojuje? Je to píseň Yvetta od Jiřího Korna z roku 1972, jejíž autorem je Karel Svoboda. Yvetta doprovází i další reklamní spot značky ETA, tentokrát v hlavní roli s robotickým vysavačem ETA Master. Nový reklamní spot se natáčel v sídle společnosti HP TRONIC ve Zlíně. Jak vše vznikalo a probíhalo?
Vše začalo hledáním trojspřeží…
Když jsme se na začátku léta začali bavit o novém reklamním spotu pro podzimní sezónu, výběr hlavního hrdiny byl jasný – bude to nový robotický vysavač. Z televizních obrazovek již ETU můžete znát jako výrobce kuchyňských robotů a domácích pekáren. Tento rok chceme ukázat, že jsme značka, která jde s dobou a nabízí i moderní robotické vysavače.
Další věc, kterou jsme si byli jistí již od začátku, byla píseň od Jirky Korna. ETA a Yvetta tvoří duo již několik let. Hudba u reklamních spotů je stejně důležitá jako její obraz, protože pomáhá utvářet celkový dojem.
Věděli jsme, že to bude tak trochu oříšek. Když jsme naši vizi představili zástupcům agentury scrptd media, byli z této výzvy nadšeni. Během několika málo dnů přišli s návrhem reklamního spotu a přípravy na „trojspřeží se zlatou otěží“ začaly… Po odsouhlasení storyboardu a scénáře byl stanoven termín natáčení na víkend 1. – 3. října.
Filmový ateliér přímo v OD Zlín…
V pátek v poledne dorazil na Obchodní dům Zlín tým z pražské agentury, jež pravidelně spolupracuje s Kateřinou Winterovou na pořadu Herbář pro ČT, a začal upravovat prostory pro natáčení: v prostorách kuchyně v 6. patře byla vystavěna umělá stěna s policemi a vyměněn dřez, aby vše působilo více domácky. Interiér kuchyňské linky doplnily Gratus Storio, topinkovač, pračka se sušičkou a další spotřebiče ve vedlejší roli. Část se sedačkou prošla také designovými úpravami, aby vše působilo jako v zabydlené domácnosti. Společné prostory v 6. patře se tak na dva dny proměnily na útulný byt, ve kterém má úklid podlah na starost robotický vysavač ETA Master.
V sobotu od brzkých ranních hodin probíhalo samotné natáčení, kterého se účastnilo celkem 14 lidí z agentury, category manager Martin Jahoda a marketingová ředitelka Lenka Kleinová. Oba dohlíželi na to, aby všechny záběry, kterých bylo naplánováno celkem 14, byly natočeny v souladu s naší vizí a claimem „Eta tady je doma“. Jednotlivé záběry se pečlivě chystaly několik desítek minut a natáčely se několikrát po sobě, aby bylo vše perfektní a propracováno do posledního detailu.
Dva ze záběrů bylo nutné natočit v reálném domě. V koupelně vysavač vysával i mopoval zároveň a na dřevěných schodech představoval své senzory proti pádu ze schodů. Celý štáb se tedy ve večerních hodinách přesunul do rodinného domu nedaleko od Zlína. Poslední klapka padla v sobotu téměř o půlnoci. Celý štáb včetně zástupců ETA byl s výsledkem natáčení spokojen a všichni se těšili na první střih reklamního spotu. Ten spatřil světlo světa již následující pondělí v dopoledních hodinách.
Jak bude 30vteřinový reklamní spot finálně vypadat zjistíte již za týden. Od pondělí 18. října budete moci sledovat vysavač ETA Master v akci u vybraných pořadů na televizních stanicích Prima Group.
Kontakt: Kateřina Kaňová / kanovak@eta.cz / + 420 770 190 995