Bootstrap
ČERNÝ PÁTEK - Slevy až 50 % a doprava zdarma na malé domácí spotřebiče nad 599 Kč Nakoupit
Černý pátek

ETA je nejdůvěryhodnější značkou roku 2024

ETA se již podeváté za sebou stala Nejdůvěryhodnější značkou roku v kategorii Malých domácích spotřebičů a obhájila tak své prvenství v této kategorii. Porazila všechny další značky malých domácích spotřebičů působící na českém trhu. Značce ETA opět projevili důvěru spotřebitelé v nejrozsáhlejší nezávislé anketě, kterou letos již podesáté pořádala společnost ATOZ Marketing Services ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen. Ankety se zúčastnilo 4000 spotřebitelů, kteří hodnotili téměř 900 značek v 95 kategoriích.


ETA OBHÁJILA SVÉ PRVENSTVÍ

Značka ETA si velmi váží přízně svých zákazníků a toho, že ji opět vyhodnotili jako nejdůvěryhodnější značkou v kategorii malých domácích spotřebičů na českém trhu. Výsledky této ankety opět potvrdily, že se dlouhodobé budování vztahu se zákazníky založeného na důvěře opravdu vyplácí. Prvenství v kategorii malých domácích spotřebičů si totiž značka ETA drží již od roku 2016.

Výsledky jubilejního 10. ročníku byly odhaleny 7. listopadu 2024 na slavnostním galavečeru v Radiopaláci v Praze, celým večerem provázela moderátorka Daniela Brzobohatá. Ocenění za značku ETA převzal obchodní ředitel ETA a.s., Daniel Nový.


Bylo mi velkou ctí převzít již podeváté v řadě ocenění Nejdůvěryhodnější značka roku 2024 v kategorii malých domácích spotřebičů. Tohoto úspěchu jsme dosáhli díky důvěře, kterou nám projevili naši zákazníci, a to je pro nás největší motivací k neustálému zlepšování. Chci poděkovat všem, kteří nám věří a dlouhodobě podporují naši značku. Toto ocenění je nejen potvrzením kvality našich výrobků, ale také důkazem, že naše hodnoty – spolehlivost, inovace a péče o zákazníka – mají skutečný význam. Jsme vděční za projevenou důvěru, a i nadále budeme usilovat o to, abychom si udrželi přízeň našich zákazníků, dodává Daniel Nový, obchodní ředitel ETA a.s.


O ANKETĚ

Průzkum mezi spotřebiteli je v Česku nejrozsáhlejší nezávislou anketou, která se zaměřuje na důvěru ve značku v různých odvětvích podnikání. Oceňuje značky na českém a slovenském trhu, kterým spotřebitelé nejvíc důvěřují. Průzkum společnost ATOZ Marketing Services uskutečnila ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen na vzorku 4000 českých spotřebitelů.