1. Tento dokument obsahuje úplná pravidla služby Prodlužka záruky ETA (dále jen „Prodlužka záruky ETA“ nebo „služba"). Provozovatelem a poskytovatelem služby Prodlužka záruky ETA je společnost ETA a.s., v Praze 8 - Karlín, Křižíkova 148/34, PSČ 186 00, IČ: 275 44 001, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 17862 (dále jen „Provozovatel“ nebo „Poskytovatel“).
2. Prodlužka záruky ETA je služba, která navazuje na dobu trvání odpovědnosti za vady prodávajícího v době, a trvá tři, pět nebo deset let dle typu výrobku značky ETA.
3. Začátek platnosti Prodloužené záruky je shodný s datem nákupu výrobku a končí uplynutím příslušné délky Prodloužené záruky v maximální délce deset let. Délka prodloužené záruky jednotlivých výrobků je specifikována v Seznamu výrobků.
4. Název služby „Prodlužka záruky ETA“ je dlouhodobě zaužívaný obchodní pojem. Spotřebitelé tento pojem znají a byť si je Poskytovatel vědom nové právní úpravy, která ruší pojem „zákonná záruka“, rozhodnul se pojem „Prodlužka záruky ETA“ neměnit. Prodlužka záruky ETA navazuje na zákonnou odpovědnost prodávajícího z vadného plnění a neznamená, že by prodávající poskytoval záruku po prodeji výrobku. Po prodeji výrobku tedy trvá zákonná odpovědnost z vadného plnění prodávajícího a po uplynutí doby trvání zákonné odpovědnosti z vadného plnění počne plynout doba trvání služby.
1. Účastníkem může být každá fyzická nepodnikající osoba (dále jen „zákazník“), která nakoupí vybraný typ výrobku značky ETA (dále jen „výrobek“) a zaregistruje se do Prodlužky záruky ETA (dále jen „Účastník“). Registraci provede prostřednictvím stránek k tomu určených. Nárok na Prodlužku záruky ETA nevzniká automaticky po zakoupení výrobku, ale je podmíněno aktivací této služby zákazníkem na webové stránce https://www.eta.cz/prodluzka/ nejpozději v termínu do 30 dnů od data zakoupení výrobku uvedeného na prodejním dokladu.
2. Aktivaci služby Prodlužka záruky ETA provede zákazník na webové stránce https://www.eta.cz/prodluzka/ tím, že pravdivě vyplní elektronický formulář. Data zapsaná do tohoto formuláře se uloží do „Certifikátu“ Prodlužky záruky ETA, který si zákazník vytiskne. Předložení certifikátu spolu s prodejním dokladem jsou podmínkou při uplatnění a řešení reklamace Prodlužka záruky ETA. Certifikát plní funkci záručního listu.
Výjimkou poskytnutí služby Prodlužka záruky ETA jsou výrobky z kategorie LED žárovek, při jejichž reklamaci v rámci služby Prodlužka záruky ETA není nutná aktivace, tj. je nutno předložit pouze prodejní doklad.
3. V případě, že zákazník nemá možnost zaregistrovat se na webové stránce https://www.eta.cz/prodluzka/, může tak učinit na podnikové prodejně ETA (seznam prodejen je uveden v odkaze Seznam podnikových prodejen ETA k registraci), kde bude zaregistrován a bude mu vytištěn certifikát.
4. Služba Prodlužka záruky ETA je poskytována u výrobků pouze na jejich části, které jsou určeny, tj. nevztahuje se na celý výrobek. Zde najdete úplný seznam výrobků a jejich části, na které se Prodlužka záruky ETA vztahuje.
1. Podmínky uplatnění služby Prodlužka záruky ETA nejsou shodné s podmínkami práv z vadného plnění dle Občanského zákoníku, ale řídí se těmito Pravidly, které jsou k nahlédnutí na každé podnikové prodejně ETA (viz. Seznam podnikových prodejen ETA k registraci) nebo na této stránce.
2. Není-li stanoveno v těchto Pravidlech jinak, uplatní se přiměřeně příslušná ustanovení Občanského zákoníku o právech z vadného plnění. Pro účely služby Prodlužka záruky ETA se výslovně neuplatní analogie § 1924, 2169, 2170, 2171 a 1922 odst. 2.
3. Prodlužka záruky ETA se neuplatní, je-li kupujícím právnická osoba nebo fyzická osoba podnikající.
4. V případě reklamace velkého domácího spotřebiče ETA (chladničky, mrazničky a myčky nádobí) kontaktuje Účastník s požadavkem opravy zákaznickou linku +420 545 120 545. Pro uplatnění služby Prodlužka záruky ETA je nezbytné, aby Účastník navštívil se svým produktem, Certifikátem služby Prodlužka záruky ETA a prodejním dokladem záruční servis ETA nebo produkt s výše zmíněnými dokumenty a řádně vyplněným reklamačním protokolem (ke stažení zde) zaslal do libovolného servisu ETA poštou (seznam záručních servisů naleznete na stránkách ETA v odkaze Servis v sekci společnost ETA).
5. V případě reklamace výrobku z kategorie LED žárovky je nezbytné, aby Účastník navštívil se svým produktem a prodejním dokladem záruční servis ETA nebo produkt s výše zmíněnými dokumenty a řádně vyplněným reklamačním protokolem (ke stažení zde) zaslal do libovolného servisu ETA poštou (seznam záručních servisů naleznete na stránkách ETA v odkaze Servis v sekci společnost ETA). V případě reklamace výrobku z kategorie LED žárovky není nutno přikládat Certifikát služby Prodlužka záruky ETA.
6. Účastník je povinen na výzvu zákaznického centra, na e-mailovou adresu info@eta.cz, elektronicky zaslat kopie dokladů, které jsou nutné pro uplatnění služby Prodlužka záruky ETA. Při převzetí výrobku v záručním servise k reklamaci a uplatnění Prodlužka záruky ETA, vystaví záruční servis potvrzení o převzetí zboží k reklamaci.
7. Pro bližší informace o postupu reklamace je možné také kontaktovat zákaznickou linku ETA na telefonním čísle +420 545 120 545 nebo e-mailem info@eta.cz, kde mu bude sdělen přesný postup řešení reklamace.
8. Reklamace obsahuje:
9. Další informace:
1. Registrací Účastníka v Prodlužce záruky ETA vzniká smluvní vztah o poskytování služeb mezi Provozovatelem a Účastníkem. Po dobu existence a za účelem plnění tohoto smluvního vztahu zpracovává Provozovatel jako správce osobních údajů osobní údaje účastníka ve svých systémech.
1. Aktivací služby Prodlužka záruky ETA Účastník souhlasí s těmito Pravidly. Prodlužka záruky ETA neplatí pro výrobky, na které byla při prodeji poskytnuta sleva z důvodu poškození.
Pravidla služby Prodlužka záruky (účinnost od 25. 5. 2018 do 17. 11. 2019)
Pravidla služby Prodlužka záruky (účinnost od 17. 11. 2019 do 9. 7. 2023)