JAK REKLAMOVAT VELKÉ DOMÁCÍ SPOTŘEBIČE (např. myčku, ledničku, vestavnou troubu)?
- K reklamaci potřebujete platný prodejní doklad nebo vyplněný záruční list
- Kontaktujte naši zákaznickou linku 577 055 333.
- Operátor zákaznické linky s vámi provede registraci požadavku na opravu a tento požadavek pošle příslušnému autorizovanému servisu.
- Autorizovaný servis Vás bude kontaktovat a dohodne se s Vámi na termínu provedení opravy.
Úplné podmínky Zrychleného servisu najdete zde.
JAK REKLAMOVAT VÝROBKY S PRODLUŽKOU ZÁRUKY?
- K reklamaci budete potřebovat doklad o koupi společně s Certifikátem služby Prodlužka záruky ETA, který jste získali při registraci.
- Kontaktujte naši zákaznickou linku 577 055 333.
- Operátor zákaznické linky s Vámi provede registraci požadavku na opravu a kontrolu platnosti certifikátu a požadavek na opravu pošle příslušnému autorizovanému servisu.
- Autorizovaný servis Vás bude kontaktovat a dohodne se s Vámi na termínu provedení opravy.
Úplné podmínky služby Prodlužka záruky na prodluzka.eta.cz