Bootstrap
ČERNÝ PÁTEK - Slevy až 50 % a doprava zdarma na malé domácí spotřebiče nad 599 Kč Nakoupit
Černý pátek

TADY JE UKLIZENO…TADY JE BISTRO…TADY JE LÁSKA…TADY JE DOMA

...aneb jak vzniká nová kreativa ETA...

Značka ETA prošla za několik posledních let poměrně rozsáhlým vývojem, věnuje velkou pozornost designu svých výrobků a snaží se všem svým zákazníkům přinášet inovativní řešení, díky kterým fungují její produkty v každé domácnosti. S touto změnou se mění i styl komunikace. ETA se rozhodla vsadit na novou kreativní kampaň, jejímž ústředním motivem se stal claim ETA tady je doma, a po několika letech televizní reklamy s Yvettou od Jirky Korna v hlavní roli, připravit nový komunikační styl.

Nahlédněte pod pokličku nové reklamní kampaně a do zákulisí její přípravy…

Po dlouhých sezeních s vybranými agenturami, upřesňování zadání a rozhodování mezi několika kreativními koncepty, jsme si na začátku letních prázdnin řekli: „Jo, máme to :-)“. Návrh nové kampaně byl zatím sice jen na papíru, ještě nás čekaly hodiny příprav, natáčení a postprodukce, ale všichni jsme do toho šli s nadšením a elánem.
Poslední srpnový týden se filmové studio FZG v Klecanech u Prahy proměnilo po několika hodinách práce technického týmu v útulný byt mladého páru Lucie a Jakuba a natáčení mohlo začít. Ve čtvrtek, první natáčecí den, se nás na place sešlo víc než dvacet, každý měl přesně danou roli. Režisér Ruy Okamura měl jasnou představu o tom, jak má finální reklamní spot vypadat, jaká z něj má vyzařovat atmosféra a jaké pocity si z něj mají diváci odnést.


Ruy živě debatoval s kameramanem Antonem Evdoshenkem o nastavení obrovského robota, který při samotném natáčení opakovaně vedl profesionální filmovou kameru přesně danou dráhou. Tomáš z ateliérů se staral o to, aby vše sedělo na milimetry přesně. Cílem bylo, aby finální video vypadalo jako „jednozáběrovka“, tedy natočené bez jakýchkoliv střihů na jeden záběr. Anežka hlídala dekorace na kuchyňské lince a v obýváku, vše muselo vypadat zcela autenticky a přirozeně. Foodstylistka Petra připravila několik desítek toustů, vaflí a dětských koláčků pro záběry se sendvičovačem ETA Sorento a při samotném natáčení se starala o to, aby každý list salátu nebo kousek rajčátka vypadal svěže a čerstvě. 
 

V odpoledních hodinách dorazila na natáčení také Karamela, hnědá border kolie, která je spolu s Jakubem Spišákem a Lucií Čižinskou hlavní hrdinkou nové televizní kampaně ETA. Jejich život jim zpříjemňují výrobky ETA, konkrétně kuchyňský robot Gratus Vital, sendvičovač Sorento Plus, se kterým jednoduše připravíte chutné snídaně, svačiny i večeře. Ve spotu se objeví také robotický vysavač Master a tyčový vysavač Sonar Aqua Plus s flexibilním kloubem, díky němuž se dostanete do všech zákoutí vašeho domova. 
Poslední záběr byl pořízen z pátku na sobotu o půlnoci po přibližně 15hodinovém maratonu. Natáčení ukončila asistentka režiséra Terka v pátek pozdě v noci a následně se ozval bouřlivý aplaus celého štábu. Všichni byli unavení, ale nadšení z dobře odvedené práce, a těšili se na jednotlivé záběry a finální střih.
A jak se vše vydařilo? Sledujte ETU na televizních obrazovkách, v inzerci i sociálních sítích a posuďte sami.

Kontakt: Kateřina Kaňová / kanovak@eta.cz / + 420 770 190 995