OBECNÉ OTÁZKY | PÁROVÁNÍ ZAŘÍZENÍ | FUNKCE APLIKACE | ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ |
1) Jaký je rozdíl mezi aplikacemi VITAL BODY a VITAL BODY PLUS?
Jedná se o odlišné aplikace. VITAL BODY PLUS je novější, sofistikovanější a má více funkcí a možností. Dovoluje také měřit mnohem více tělesných charakteristik. Konkrétní informace a popis naleznete např. u výrobku ETA678090000 VITAL BODY PLUS.
2) Je možné použít novou aplikaci na starou váhu?
Aplikaci VITAL BODY PLUS nelze použít na starším typu vah ETA6780/ETA7780, stejně tak jako nelze použít starší typ aplikace VITAL BODY na novějším typu vah.
3) Je aplikace k váze zdarma?
Ano, aplikace je zcela zdarma.
4) Pokud si chci změřit své tělesné hodnoty, musím mít staženou aplikaci?
Ano, nedílnou součástí váhy je také aplikace VITAL BODY PLUS, která přijímá výsledky analýzy z váhy a zobrazí je na displeji chytrého zařízení. Váha se na první pohled jeví jako obyčejná váha s možností vážení hmotnosti. Teprve v kombinaci s aplikací VITAL BODY PLUS se z ní stane užitečný pomocník pro analýzu a správu vašich tělesných charakteristik.
5) S jakými zařízeními je aplikace kompatibilní – (ANDROID / iOS)?
K dispozici jsou 2 identické verze aplikace, každá však pro jiný typ operačního systému. Jedna verze pro operační systémy Android, druhá pro iOS (Apple). Kompatibilita:
6) Mohu si stáhnout aplikaci do svého počítače?
Primárně jsou aplikace určeny pouze pro operační systémy iOS a Android. V dnešním digitalizovaném světě však existují i různé emulátory pro Android, které zpřístupní aplikace i na počítačích s Windows či macOS. Pokud máte dostatečné zkušenosti v této oblasti, můžete aplikaci vyzkoušet i na svém počítači pomocí volně dostupných emulátorů.
7) Pokud chci pro stažení aplikace použít QR kód, musím mít staženou aplikaci čtení QR kódu?
QR kód používáme jako usnadnění instalace pro všechny, kdo rádi tento moderní prvek využívají. K jeho používání však musíte mít nainstalovánu čtečku QR kódů (k dispozici je velmi mnoho bezplatných verzí, které lze snadno a rychle nainstalovat). Pokud pro vás není možnost použití QR kódu z jakéhokoliv důvodu přijatelná, použijte ke stažení aplikace standardní způsob přes centrální úložiště aplikací Google Play / iStore.
8) Mohu použít i „obyčejný“ mobilní telefon, když nemám „Smart“ zařízení?
Ne, aplikace je určena pouze pro tzv. „chytrá“ zařízení. Obyčejné mobilní telefony s aplikací pracovat neumí.
9) Co znamenají jednotlivé tělesné charakteristiky?
Vedle hmotnosti zobrazuje aplikace také mnohé jiné tělesné charakteristiky. Bližší informace k jednotlivým parametrům naleznete v samotné aplikaci nebo na mnohých relevantních internetových stránkách, které se věnují problematice zdravého životního stylu.
10) Musím se vážit vždy naboso?
Pokud je to možné - ano. V některých případech váha dokáže provést analýzu i bez bosých nohou (pokud jsou chodidla dostatečně vodivá a materiál např. ponožek není příliš silný), to však z důvodu zajištění spolehlivé analýzy nedoporučujeme.
11) Na různých místech mi váha měří rozdílné hodnoty, čím to může být?
Rozdílné výsledky jsou zapříčiněny zpravidla typem povrchu, na kterém se vážíte. Pokud se vážíte na koberci (nebo i měkkém linu), může být měření nepřesné. Váhu používejte pouze na tvrdé podložce (např. kachličky v koupelně) a ideálně na stejném místě.
12) Mohu vložit do váhy nabíjecí akumulátory?
Ne, kvůli jejich nižšímu napětí nabíjecí akumulátory používat nedoporučujeme.
13) Někdy se vážím po sprchování a mám mírně vlhká chodidla, ovlivňuje to přesnost vážení?
Pokud budou pouze mírně vlhká, výsledek měření to nijak zásadně neovlivní. Upozorňujeme však, že vlhká chodidla výsledek ovlivnit mohou. Měření s mokrými nohami nedoporučujeme. Obecně doporučujeme pravidelné měření a analýzu nejlépe ve stejný denní interval za srovnatelných podmínek (např. ráno cca 15 minut po probuzení).
14) Na koho se mohu obrátit v případě, že váha nefunguje tak jak má ani při dodržení všech doporučení?
Pokud jste zde nenašli odpovědi na své otázky nebo máte problém, který ani po pečlivém prostudování návodu a sekce FAQ (otázky a odpovědi) přímo v aplikaci nedokážete vyřešit, kontaktujte podporu na e-mailové adrese apps@eta.cz.
15) Jak spáruji mobilní zařízení s váhou?
V zásadě postačuje mít:
Podrobný postup naleznete v návodu k obsluze.
16) Jakou maximální vzdálenost může mít telefon od váhy v okamžiku vážení?
Dosah technologie bluetooth 4.0 je stanoven na max. 10 m volného prostoru bez překážek. V reálném provozu jej můžete mít jak 20 cm daleko, tak třeba i 2 metry – spojení by mělo být bez vážnějších komplikací stabilní.
17) Kolik Smart zařízení mohu s váhou spárovat?
V zásadě libovolný počet – třeba každý člen domácnosti může mít aplikaci na svém zařízení. Neměla by však být s váhou spárována a používána ve stejnou dobu a zároveň by neměla používat stejný účet. To by mohlo způsobit potíže s funkčností váhy.
18) Kolik osob může zaznamenávat své výsledky v jedné aplikaci na jednom mobilním zařízení?
Vzhledem k tomu, že na jednom zařízení můžete používat více uživatelských účtů, je počet osob v podstatě neomezený. V rámci jednoho účtu však můžete používat pouze 8 profilů.
19) Jak dlouhou historii vážení dokáže aplikace evidovat? Je to časově omezené?
Ne, evidence výsledků není časově omezena.
20) Mohu sdílet naměřené hodnoty se svými přáteli?
Můžete, pokud budete chtít. Aplikace umožňuje 4 základní přednastavené režimy sdílení výsledků, podporuje také zároveň přímé sdílení s účtem na Facebooku.
21) Je nutné při prvním použití nastavovat v jakých jednotkách hmotnosti bude váha hodnoty zobrazovat?
Jednotky hmotnosti není nutné předem nijak nastavovat. Výchozí nastavení jednotek v aplikaci je v kilogramech.
22) Jak si lze nastavit upozornění na vážení?
Jednoduše v sekci nastavení, kde máte k dispozici 2 „budíky“. Ve stanovený čas vám telefon připomene vážení formou notifikace.
23) Zobrazí se mi upozornění k začátku vážení / sportovní aktivity i v případě kdy mám vypnutou aplikaci?
Tato funkce je vázána na aktivní aplikaci VITAL BODY PLUS. Nevytváří propojení s operačním systémem vašeho Smart zařízení, proto musí být aplikace zapnuta. Pokud nechcete udržovat aplikaci aktivní na pozadí, můžete tuto funkci suplovat třeba nastavením budíků v systému vašeho telefonu.
Email podpory: apps@eta.cz
24) Co mám dělat, když se mi nedaří aplikaci zapnout?
Zkontrolujte internetové připojení svého Smart zařízení a ujistěte se, že máte aktivní internet.
25) Co mám dělat, když se mi nedaří spárovat mobilní zařízení s váhou?
Vyzkoušejte všechny rady, které jsou uvedeny v návodu k obsluze. Pokud žádná z rad nepomůže, vyzkoušejte aplikaci na jiném Smart zařízení.
26) Na displeji Smart zařízení se zobrazí pouze hmotnost, ale ostatní parametry se nezobrazují.
Obecně se tak děje při chybné analýze tuku.
27) Mám pocit, že váha má nižší dosah signálu, jak to mohu řešit?
Dosah signálu v otevřeném prostoru bez překážek by měl být okolo 10 m. V praxi se však spokojíte se vzdáleností okolo 2 metrů.
28) Aplikace na nic nereaguje, přestože vždy fungovala správně. Jak řešit tento problém?
Situace je pravděpodobně zapříčiněna nějakou změnou ve vašem Smart zařízení (např. instalace aplikací). Restartujte aplikaci nebo Smart zařízení, případně ji odinstalujte a znovu nainstalujte.