Bootstrap
ČERNÝ PÁTEK - Slevy až 50 % a doprava zdarma na malé domácí spotřebiče nad 599 Kč Nakoupit
Černý pátek

Formulář pro registraci prodloužené záruky

(dále také jen "služba" nebo "Prodlužka záruky" nebo "služba Prodlužky záruky")

Co je Prodlužka záruky? 

Staráme se o to, aby vám spotřebiče ETA maximálně usnadnily život. A protože si za jejich kvalitou pevně stojíme, nabízíme vám bezplatnou službu Prodlužku záruky, která navazuje na dobu trvání odpovědnosti z vadného plnění. Na vybrané spotřebiče a komponenty vám tak poskytneme službu Prodlužka záruky na 3, 5 či dokonce 10 let. 

Na velké domácí spotřebiče, jako jsou ledničky, mrazničky, pračky a myčky poskytujeme speciální Prémiový servis. Být totiž bez pračky nebo lednice několik týdnů není žádný med. Díky této službě tak získáte nejen službu Prodlužka záruky v době trvání 5 nebo 10 let, ale i zákaznickou podporu 7 dní v týdnu, a především nadstandardně rychlý servisní zásah do 2 pracovních dnů. 

Zaregistrujte svůj spotřebič ve službě Prodlužka záruky a prodlužte životnost svého nového parťáka do domácnosti. Celá aktivace je velmi snadná a zcela zdarma. 

Jak aktivovat službu Prodlužka záruky?

Aktivace je velmi snadná. Po nákupu vašeho nového spotřebiče se stačí zaregistrovat v našem jednoduchém formuláři, kde vyplníte jen pár základních údajů o sobě a o provedeném nákupu. Po vyplnění a odsouhlasení seznámení s pravidly Prodlužky záruky vám bude vygenerován certifikát, který vám zašleme i na uvedenou e-mailovou adresu. Certifikát si uschovejte pro případné uplatnění nároku na službu.  

S aktivací Prodlužky záruky vám rád pomůže i náš proškolený personál na kterékoliv značkové prodejně ETA. Neváhejte se na něj obrátit s jakýmkoliv dotazem. 

Pro uplatnění služby je registrace nezbytná a musí být provedena nejpozději do 30 dnů od zakoupení výrobku. Výjimkou jsou LED žárovky, u kterých službu aktivovat nemusíte, platí automaticky ihned po zakoupení.  

Prodlužku záruky je možné aktivovat na vybrané produkty nebo některé jejich části. Na které produkty se služba vztahuje si můžete ověřit v kompletním seznamu produktů služby na našich webových stránkách. 

Co když certifikát ztratím?

Když se vám certifikát Prodlužky záruky zatoulá, nezoufejte. Ozvěte se nám s informacemi o zakoupeném produktu (o jaký produkt se jedná, kdy byl zakoupen a s jakými údaji byla provedena registrace do Prodlužky záruky) a my uděláme vše, co bude v našich silách, abychom váš certifikát dohledali.

Máte další dotazy? Přečtěte si kompletní obchodní podmínky služby Prodlužka záruky a v případě nejasností se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis na telefonním čísle 545 120 545 nebo na e-mailové adrese info@eta.cz.