Bootstrap
Dárková karta - dárek na poslední chvíli Zjistit více

Formulář pro registraci prodloužené záruky

(dále také jen "služba" nebo "Prodlužka záruky" nebo "služba Prodlužky záruky")

Co je Prodlužka záruky? 

Staráme se o to, aby vám spotřebiče ETA maximálně usnadnily život. A protože si za jejich kvalitou pevně stojíme, nabízíme vám bezplatnou službu Prodlužku záruky, která navazuje na dobu trvání odpovědnosti z vadného plnění. Na vybrané spotřebiče a komponenty vám tak poskytneme službu Prodlužka záruky na 3, 5 či dokonce 10 let. 

Na velké domácí spotřebiče, jako jsou ledničky, mrazničky, pračky a myčky poskytujeme speciální Prémiový servis. Být totiž bez pračky nebo lednice několik týdnů není žádný med. Díky této službě tak získáte nejen službu Prodlužka záruky v době trvání 5 nebo 10 let, ale i zákaznickou podporu 7 dní v týdnu, a především nadstandardně rychlý servisní zásah do 2 pracovních dnů. 

Zaregistrujte svůj spotřebič ve službě Prodlužka záruky a prodlužte životnost svého nového parťáka do domácnosti. Celá aktivace je velmi snadná a zcela zdarma. 

Jak aktivovat službu Prodlužka záruky?

Aktivace je velmi snadná. Po nákupu vašeho nového spotřebiče se stačí zaregistrovat v našem jednoduchém formuláři, kde vyplníte jen pár základních údajů o sobě a o provedeném nákupu. Po vyplnění a odsouhlasení seznámení s pravidly Prodlužky záruky vám bude vygenerován certifikát, který vám zašleme i na uvedenou e-mailovou adresu. Certifikát si uschovejte pro případné uplatnění nároku na službu.  

S aktivací Prodlužky záruky vám rád pomůže i náš proškolený personál na kterékoliv značkové prodejně ETA. Neváhejte se na něj obrátit s jakýmkoliv dotazem. 

Pro uplatnění služby je registrace nezbytná a musí být provedena nejpozději do 30 dnů od zakoupení výrobku. Výjimkou jsou LED žárovky, u kterých službu aktivovat nemusíte, platí automaticky ihned po zakoupení.  

Prodlužku záruky je možné aktivovat na vybrané produkty nebo některé jejich části. Na které produkty se služba vztahuje si můžete ověřit v kompletním seznamu produktů služby na našich webových stránkách. 

Co když certifikát ztratím?

Když se vám certifikát Prodlužky záruky zatoulá, nezoufejte. Ozvěte se nám s informacemi o zakoupeném produktu (o jaký produkt se jedná, kdy byl zakoupen a s jakými údaji byla provedena registrace do Prodlužky záruky) a my uděláme vše, co bude v našich silách, abychom váš certifikát dohledali.

Máte další dotazy? Přečtěte si kompletní obchodní podmínky služby Prodlužka záruky a v případě nejasností se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis na telefonním čísle 545 120 545 nebo na e-mailové adrese info@eta.cz.